Mar 5, 2008

Leave no man behind

Im place sa vindec. Sa alin. Sa construiesc pe suflete damnate. Daca nu gasesc durere sau ruptura in sufletul pe care mi l-am ales, gasesc plictis si blazare, ma adaptez si ofer solutii pentru resuscitare cu adrenalina. Ma pliez pe caz.
O fac si pentru mine, desi aici dau cele mai mari rateuri. Am chinuit copilul din mine, l-am obligat sa se maturizeze inainte de vreme, i-am ucis cresterea negindu-i procesul. M-am nascut matura, brusc. Acum stiu si incerc sa reinversez procesul, sa vedem ce iese. Ma prefac ca nu e matur si incerc sa-i redau copilaria. Surisul, inocenta. E greu, a trecut prea mult timp. Ma lupt. O fac in paralel cu daruirea de sine oricui, oricind. Vreti bucati din mine? Luati! Am sa traiesc in fiecare dintre voi. Eu va caut durerea, ca sa o pot trai si eu, sa-i iau din concentratie, asa ca folositi-ma, va rog. Daca nu ma folositi, am sa ma simt inutila.
Black Hawk Down. Am respirat durere cu fiecare secventa, am plins, am privit in jur inmarmurita. Simt. Si ma simt ingrozitor de mica.

No comments: