Mar 22, 2009

leitmotiv

Am promis sa-ti raspund pe mess, dar de data asta am sa-ti raspund aici. Este pentru prima si ultima oara cind ma folosesc de blog pentru asta. Daca esti suficient de barbat, te vei folosi de comentarii sa-ti exprimi punctul de vedere si nu aiurea pe mess cind ai tu chef sau esti in tura de noapte. Fii macar o data consecvent.

Nu simt nevoia sa-mi manifest vreun orgoliu cum ar putea crede cineva cu virsta curpinsa intre 16-25 de ani. Nu simt nevoia sa-mi manifest nimic deocamdata. Este raspunsul simplu la gestul de copil pe care l-ai facut crezind ca ma ranesti, ca-mi raspunzi cu aceeasi moneda, whatever, dracu stie ce-a fost in creierul tau de ratacit. Este raspunsul - as promised - la lungul tau sir de SMS-uri din seara asta.

1. N-as fi vrut sa fiu in locul tau. Sincer. De obicei ma feresc de ipostaze penibile.

2. De multe ori mi-ai dat senzatia ca esti mai matur decit iti arata virsta. Evident m-am inselat. Zimbesc in coltul gurii - cunosti zimbetul.

3. SMS-urile. Nu faci altceva decit sa-mi intaresti afirmatiile.

4. Sint atit de "matura" (ca sa nu zic altceva) cit sa inteleg ca toate astea nu inseamna decit ca iti e imens de dor de mine.

5. Stiu. Devine enervant cind o femeie vrea sa controleze situatii, oameni, sentimente, chiar si pe ea insasi. Can't you just live with it? I can't change my nature and I'm not proud of it.

6. Simt nevoia sa repet: SMS-urile. Faptul ca-mi spui "iarta-ma" si "te iubesc" ma jigneste. Don't tell me the obvious.

Si acum, ca sa-ti arat cit de femeie sint: pentru mine ai fost evadare, citeva ore de adevar sporadice, a parte din eu insami departe de stereotipuri, conventii, imagini prefabricate. Ai fost minutul meu de acceptare a ceea ce sint si nu a ceea ce trebuie sa fiu. De atitea ori, ingeras, ai fost Copilul din mine. O stii. Ca fumam iarba cocotati in pat, incaltati peste cearsafurile de 4 stele, ca-ti furam un orgasm, ca-ti plantam un sarut in camera ta de neadaptat, in metroul unui oras strain, ca eternizam diminetile unor atingeri, ca pentru mine cafeaua facuta de tine avea conotatii sexuale, ca esti a great great kisser - impardonabil! - ca intelegeam altfel orice aluzie de-a prietenilor la viata mea intima, ca ne savuram sampania in cada intrebindu-ne de ce e aproape dimineata ...pentru mine ai fost altceva. In prezenta ta am fost eu. Pentru putin timp. Suficient cit sa-nteleg.

Te-ai ascuns dupa cuvinte putine si explicatii scurte dar usor ieftine - adevarul este, vad, ca ti-am lipsit enorm. Argumentul?? Pai, la dracu, pina sa termin de scris asta ai si ajuns in patul meu! Si peste citeva ore cind o sa fie dimineata ai sa te trezesti din nou linga mine. Mai mult de-atit ce-as putea argumenta?
Iti reamintesc: totul se intimpla cu un motiv. Fie ala chiar si sa ne fie dor unul de altul din cind in cind.

No comments: