Mar 10, 2009

cu ochi de nebun

Ai citit Codul lui da Vinci? E foarte interesant de citit. E fascinant.
Nu, nu ma intereseaza fictiunea. Citesc numai Biblia.
Imi plac foarte mult semintele, amestecate, de tot felul , si alunele si fisticul.
E lunga, adusa de spate, poarta pantofi cu toc si merge-n salturi. Are creierul cit o nuca.
Da, mai, ai observat ca totul se rezuma la oameni? Toata lumea asta depinde de oameni, practic, deci ar trebui sa facem ceva, nu? Daca noi nu ne schimbam, ce-o sa se-ntimple cu lumea asta? E blonda de la natura, crede in Isus Salvatorul lumii, nu respira cind i se vorbeste. Totul in jurul ei este un pacat continuu.
M-am mutat in Berceni, totul este un challenge, e un cartier foarte urit, nu-mi plaace...
Mai, da’ ai observat ca lumea este mult mai docila acum?

Ghinionul a facut sa ma aflu la cealalta masa, in bucatarie, in pauza de prinz, gindindu-ma, ca duda, la nimic.
Si am avut, fratilor, REVELATIA VIETII MELE! Mi-a aparut nodul in git, si lacrimile in ochi instantaneu. Am parasit bucataria plingind de furie, pentru ca am realizat, dupa atitia ani, ca acestia sint colegii mei. Pardon! EU am ajuns sa fiu colega lor. Si nu de-aici am plecat! In fractiune de secunda mi-au trecut prin cap momentele petrecute cu colegi acum multi ani, colegi pe care i-am regretat tot timpul, fiecare zi era altfel, pentru ca odata cu tigara de dimineata vedeam, spuneam sau aflam ceva despre mine, sau despre ei (si nu din regnul de mai sus!), pentru ca nu se vorbeau discutii, ci se arunca cu idei in tine, pentru fiecare gest atunci insemna ceva. Nu vreau sa idealizez, fireste, vreau sa contrastez.
Am avut revelatia constiintei gunoiului si a prostie exacerbate, a ieftinitatii crase in care traiesc si in care m-am afundat de vreo 4-5 ani incoace, halul degradant in care m-am prostituat atit de ieftin, imensitatea clipelor de auto-provocare, bucuria cunoasterii, a descoperirii, pe care mi-am negat-o atit de evident in tot acest timp, de ce m-am pedepsit oare atit de aspru???
De ce mi-am ignorat propria nevoie de a evolua, de a schimba, de a cuceri, de a-mi folosi creierul, pentru Dumnezeu!!
Nu pot sa cred ca am fost ATIT de oarba!
Jesus, I WANT MYSELF BACK! Unde dracu am fost pina acum? Ce dracu caut eu aici??? Cine sint astia??? O specie de ciobani??????? Nu e nici unu cu care mi-as petrece 5 minute macar! Ii urasc, ii detest, mi-e incredibil de sila de ei! Eu nu sint asta! Eu merit mult mai mult!!Fucking Christ, I’ve gotta goooo!

No comments: