Jul 29, 2008

pure morning!


Cind imi manifest vadit peiorativ emotiile in fata acestui instantaneu, el isi apara pudoarea si–mi raspunde ca un gentleman :
Madam, fuck off, please...”.

Ce a-nceput ca o dimineata monotona de vara s-a transformat brusc in altceva, mai mult decit sperasem, mai mult decit imi dorisem, acolo unde visam apus a devenit rasarit, iar rasaritul de ieri l-am pus pe hold. Exista senzatii pe care le pastrez undeva, le inchid, uit de ele, si ies la iveala, ca visele care revin - te trezesti si efectiv nu mai stii daca ai visat sau a fost un deja-vu.
Ascult cuvintele fiecarui cintec, imi privesc momentul in ochi, e dimineata tirzie si nu inteleg de ce nu vroiam sa vin. As ingheta ziua asta, sa ramin asa…si-mi trazneste bucata asta geniala. Brian, parca ti-as fi suflat in urechi cind ai scris-o, fratele meu! Cea mai pura dimineata.

No comments: