Jul 10, 2008

corijenta mea in asertivitate

Multumesc femeilor care au venit, cu, sau fara voia lor, in sprijinul afirmatiilor mele reusind, prin asta, sa-i convinga pe barbatii de linga mine ca argumentele folosite de mine a priori au avut o baza logica.
Multumesc sefei sotului meu, care, respirind fitze la fiecare secunda, mi-a dat posibilitatea, macar pentru citeva luni, sa indraznesc sa-mi cer drepturile de a ma intretine, ca femeie, fara sa aduc mai mult de 3 argumente la intrebarea “de ce trebuie sa te coafezi?” sau “de ce trebuie sa mergi la psiholog?”. Din pacate, sotul meu si-a dat demisia la putin timp si argumentele n-au mai fost intretinute, sau mutate in alta arie.
Multumesc soacrei mele care, paradoxal, de vreo 2 ori in viata ei a fost de acord cu mine – argument indubitabil in a-l convinge instanteu pe sotul meu de corectitudinea opiniilor mele.
Multumesc sotiei amicului sotului meu, care prin felul ei extravagant de a privi viata mi-a oferit, din nou, posibilitatea de a spera la rindul meu, la citeva clipe de relaxare fara sa trebuiasca sa fiu despicata in patru vizavi de motivele pentru care mi-as dori asta. N-as fi reusit fara ea, orice incercare imi era inabusita in fasa. Cu ea, totul a devenit simplu si realizabil, intr-o fractiune de secunda.
Multumesc prietenei sau confidentei amicului meu care obiectiva fiind vezi Doamne i-a reiterat mesajele mele – dar vezi tu, spuse de alta gura (a ei) au iluminat intunericul absolut, si l-au convins ca as avea – ia uite-te… - dreptate.
Niciodata nu reusesc singura – de ce mama dracu???? De ce e nevoie de o a doua femeie din viata lor – mama, sefa bogata, prietena inteleapta, toate intruchipate in Minerva secolului 21, care sa-mi sustina sau macar sa fie de acord cu punctul meu de vedere ca sa-i convinga pe fiecare dintre ei instantaneu, asta dupa ce eu voi fi incercat ANI de-a rindul, poate zi de zi, fara sansa de reusita.
Ori am o problema de comunicare, ori arat eu pur si simplu unreliable (adica blonda la origine), ori pur si simplu, toti barbatii astia de mai sus au o problema, frate, ca sa ma exprim ca o doamna ce sint!

No comments: