Nov 5, 2008

where time stands still

oooooo, DOAMNEEE!!!!!!!!!!!!!!
Cind stiu acum ca exista clar sansa sa reach out and touch something, cind simt ca-mi pompeaza inima intr-un ritm alert – ma trezesc noaptea si-mi spun: Nu-mi vine sa creed, nu-mi vine sa creed!!!!!!!!!! Am sa pot intinde mina sa ating scena pe care se aflaaaa, mi s-a dat iar ocazia sa pot lesina in prezenta lui! Ce fericire poate fi mai mare????? ce moarte mai dulce????
Cind credeam ca totul e ireversibil, acum nu pot respira la gindul ca momentul asta va exista, va exista!!!Poa’ sa moara orice, ASTA n-o sa moara niciodata. Si oricit de jos as fi, oricit de distruse mi-ar fi scuturile, oricit de neagra mi-ar fi dimineata, oricit de intunecata mintea, in my soul, in my own “room”, va exista mereu ecoul zeului, cea mai puternica dorinta a mea! Pentru ca eu traiesc prin cuvintele lui, respir prin suflarea lui, si simt prin atingerea lui! I’ll always be here!

2 comments:

Rinuc said...

ce ma iar te duci in randul intai la DM ? LOL

Marrou said...

dac-am lipsit vreodata a fost din ignoranta si dobitocia unora, care nu inteleg ce e aia pasiune. Nu stii tu cum sint aia, nu-ti bate capsorul. :)