Nov 3, 2008

keep it cheap, keep it coming

Am fost sfatuita sa-mi fac un jurnal, deci mi-l fac, poate ma simt mai bine dupa.

11.00 pm. Imi adun fortele – vreo 2 grame jumate si plec in dracu sa ma pieptene.
11.15. Imi iau prima-njuratura la metrou, de la un cocalar dinamovist care vroia sa stie cit e ceasu. Swell, ceea ce mi-am dorit.
11.30. Sufar. Nu ma integrez deloc. Primele 2 ginuri simultan.
12.00 Deja le-am pierdut sirul.
12.30 Old habits die hard, mi se spune ironic. Aprob. De cind beau eu vin?
1.00 Mai, sa fie. Ador ginurile astea ieftine, slabe si lungi, trebe sa bei cite 10 sa simti ceva.
1.30 Ma depaseste! Ce am io cu clubu’ asta, frate? And...who the fuck is that????
2.30 Ma aflu intr-un spectacol de zile mari, asa cum numai eu pot sa sustin, ceva cu tequilla, vin varsat pe camasa Prada (!!!) a unui om dragut, dar victima a frustrarilor mele si-al alcolului deja prezent in creierii si singele meu. A trebuit sa-i sterg blugii cu limba. Nu stiu de ce, asa am fost sfatuita.
3.00 Am mozolit deja DJ-u’, mi-am luat portia de DM si Marilyn Manson, pot sa plec acasa. Sint apostrofata ca nu ma comport frumos de catre...ouch! prietenii mei !!????
3.30 hm.
5.30 Inca mai scriu mesaje. Evident, iubesc pe toata lumea si mi-e dor de toti. Clasic.
8.30 Ma trezesc cu un rinjet in freza si 3 tone de kriptonita in frunte. Fac cafea si zimbesc in continuare.
10.30 AM, fireste. Inca imi simt alcool in stomac, incerc sa-l ignor, la dracu m-am apucat de gatit, nu? Ii sun si p-altii sa-i trezesc, in puii mei, deja au dormit prea mult!
12.30 Inca mai am alcool in stomac! Aide, ma, ce naiba....Ma uit la X-Men, imi mai trece greata. Continui sa zimbesc. Sint sotia perfecta! Si gatesc zimbind! Sint plina de energie!
15.30 DORM!
20.30 Ma joc cu papusile. Zimbesc non stop.
24.00 Stiu ca nu voi dormi pina la 2.00. Si trebuie sa traiesc cu ideea.

Fata, mi-ai lipsit mult. Si ca sa te pedepsesc...daca nu ti-ai gasit amantul cind te-ai intors acasa...mmm...let me think...HE WAS IN MY FUCKING BED!!!

No comments: