Aug 30, 2008

introducerea mea in sexofobie

Frate, m-am saturat de sleahta asta de jumatati de barbati care se bat cu pumnii-n piept ca niste gorile-n calduri, care epateaza si etaleaza (surprinzator, dar sint unii care stiu pe ce sa insiste si cu ce sa iasa-n fata) si pusi in fata situatiei, mirii putin in directia lor si descoperi ca si-au dat drumul pe ei! Pentru Dumnezeu, cind o sa invatati ca nu obtineti nimic daca va umflati in pene degeaba! La ce bun e flirtul, la ce bune sint 3 zimbete? la ce buna e o falsa "prietenie" in care va plingeti de multitudinea de dudui care nu stiu ce vor? Dragii mei prieteni, it's called a fuck, a shag, a job! Toate duc ACOLO, pentru ca lumea asta e stapinita de sex! Am ajuns sa tin isonul ore in sir unor astfel de prelegeri de copil timpit nematurizat nici macar un pic pina la virsta de 29 de ani, batind din degete si intrebindu-ma in gindul meu : "ok, da' cind dracu ne-o tragem, stii, ma cam grabesc!...". Si daca ai facut greseala sa o spui sau sa faci un pas inainte, dai de o usa de biserica, in spatele careia se ascund de fapt repetate atacuri de panica pe tema sexualitatii. Si ramin trasnita. Nu mai inteleg nimic! Oamenii astia s-au obisnuit cu mina dreapta??? Jes'!!! Am obosit de atita vrajeala! That's it, I give up! Imi mut targetul la 35+. Poate oamenii astia imi inteleg agresivitatea. What are you? Pussies???

2 comments:

Rinuc said...

3 x =))

Super tare :)

Anonymous said...

daaa! ia spune-mi daca barbatii sunt mai agresivi si pun mana acolo, voi ne numiti brute, daca nu facem nimic ne numiti labagii! oare cum gasim drumul catre pat pentru o tavaleala? daca voi fetele nu sunte-ti decise?